زمان را‌ی‌گیری مرحله دوم انتخابات مجلس ساعت ۲۰ به پایان می‌رسد

حسین‌زاده با بیان اینکه زمان رای‌گیری در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه اهواز تا ساعت ۲۰ تمدید شده است گفت: پس از این ساعت رای‌گیری در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان می‌رسد.

«علی‌حسین حسین‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح آغاز شد و همه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات از جمله تمهیدات بهداشتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز تدارک دیده شده بود.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان زمان پایان رای‌گیری تا ساعت 18 بود که بنا به درخواست فرمانداران حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه 2 بار به مدت یک ساعت و تا ساعت 20 تمدید شد افزود: بعد از این ساعت دیگر درخواستی برای تمدید نداشتیم و رای‌گیری انتخابات در ساعت 20 به پایان می‌رسد.

 

وی اضافه کرد: از مردم این حوزه انتخابیه می‌خواهیم که اگر به هر دلیلی هنور نتوانستند رای دهند، از مدت زمان باقی‌مانده استفاده کرده و در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر خود اقدام کنند چرا که ساعت 20 زمان قطعی پایان این مرحله انتخابات است و در این زمان درهای شعب اخذ رای بسته می‌شود.

 

حسین‌زاده با بیان اینکه بعد از پایان زمان رای‌گیری تنها افرادی مجاز به اخذ رای هستند که در پشت درهای شعب رای‌گیری حضور داشته باشند تصریح کرد: خوشبختانه در زمان رای‌گیری گزارش تخلف در شعب رای‌گیری نداشتیم و تنها چند مورد بود که تذکر داده شد و مورد خاصی گزارش نشد.

 

خوزستان دارای 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که غیر از یک نماینده در حوزه انتخابیه اهواز، همه نماینده‌ها در مرحله اول مشخص شدند.

 

کد خبر 970474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha