ممانعت صهیونیست ها از ورود چهار کارمند اوقاف به مسجدالاقصی

نظامیان رژیم صهیونیستی، چهار نفر از کارمندان اداره اوقاف اسلامی قدس را به مدت سه تا پنج ماه از ورود به این مسجد منع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الحقیقه»، پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه (21 شهریور ماه) یک نگهبان و سه کارمند اداره اوقاف اسلامی قدس را به مدت سه تا پنج ماه از ورود به مسجدالاقصی منع کرد.

 

منابع محلی فلسطین گزارش دادند: نظامیان رژیم صهیونیستی، «هبه سرحان» خانم نگهبان فلسطینی را به مدت پنج ماه، «عماد عابدین» از کارمندان اوقاف به مدت سه ماه و «بلال عوض الله» به مدت چهار ماه و «عمران الاشهب» به مدت سه ماه از ورود به مسجدالاقصی منع کردند.

 

نگهبان و کارمندان اوقاف به دلیل جلوگیری کردن از ورود نظامیان رژیم صهیونیستی  به «قبه الصخره» بازداشت و محکوم شده اند.

 

پلیس رژیم صهیونیستی، این افراد را در ابتدا به مرکز «قشله» فراخواند و بعد از ساعت ها بازپرسی در ابتدا به مدت یک هفته آنان را از ورود به مسجدالاقصی منع کردند و سپس بعد از پایان این مدت حکم جدید برای آنان صادر کردند.

 

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز «علی سفیان عبدی» و برادرش «یونس» و «عمران عبید» جوان دیگر فلسطینی را بازداشت کرد.

 

اداره اوقاف اسلامی قدس گفت: پلیس رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری، 27 نفر از کارمندان مسجدالاقصی را از ورود به این مسجد منع کرده اند.

 

یکی از اقدامات نظامیان رژیم صهیونیستی در سیطره بر مسجدالاقصی، تبعید کارمندان و نگهبانان این مسجد بوده است.

کد خبر 970609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha