شور عاطفه ها با شعار«همدل می شویم برای مهربانی در مهر» در زنجان آغاز شد

صفری گفت: شور عاطفه ها از امروز ۲۲ شهریورماه تا ۱۱ مهرماه با شعار«همدل می شویم برای مهربانی در مهر» در زنجان اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری کمک های مردمی جهت تهیه مایحتاج دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

 

هدایت صفری افزود: به همین منظور امسال هم از 22 شهریورماه تا 11 مهرماه شور عاطفه ها با شعار« همدل می شویم برای مهربانی در مهر» با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» درزنجان  برگزار می‌شود.

 

این مقام مسئول تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان را 3 هزار و 210 دانش آموز عنوان کرد و گفت: شور عاطفه ها در قالب رزمایش به مدت 21 روز در استان زنجان برگزار می شود.

 

به گفته وی، در جشن عاطفه های سال گذشته مردم استان زنجان 40 میلیارد ریال اهداء کردند و براساس پیش بینی های انجام شده این رقم با مشارکت خیران ونیکوکاران به 44 میلیارد و 760 میلیون ریال افزایش یابد.

 

صفری هدف از برگزاری «شور عاطفه‌ها» را تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد عنوان کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، پایگاههای نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع آوری کمک های هم استان های خیر و نیکوکار ایجاد شده و خیرین می توانند از طریق شبکه های فضای مجازی و بصورت غیر حضوری و الکترونیکی در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

 

مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #024*1*8877*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب 0110769749001 با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد صندوق امداد ولایت زنجان، کمک‌های خود را برای تامین ملزومات آموزشی  دانش اموزان بی بضاعت واریز نمایند.

کد خبر 970629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha