تداوم رزمایش «کمک مومنانه» در کانون عدل کوهرنگ/ همدلی همچنان ادامه دارد

فرامرزی گفت: برادران و خواهران فعال کانون فرهنگی و هنری عدل شهرستان کوهرنگ از ابتدای شیوع کرونا در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان حضوری مثال ‌زدنی داشته و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

«زهرا فرامرزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال و اجرای همزمان رزمایشی به نام مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، این رزمایش توسط فعالان کانون فرهنگی هنری عدل تاکنون در چندین مرحله برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع شهر چلگرد ادامه داد: فعالان کانون فرهنگی هنری عدل در مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با همکاری خیرین و هیئت امنا و بسیح مسجد جامع شهر چلگرد ۶۰ بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

 

وی ارزش ریالی این بسته های غذایی که شامل کالاهای اساسی هستند سه میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این کالاهای اساسی توسط فعالان کانون عدل چلگرد بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بود توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع شهر چلگرد ادامه داد: برنامه‌ریزی برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در ماه صفر نیز توسط فعالان کانون فرهنگی هنری عدل انجام ‌شده است.

 

کد خبر 970679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha