ادامه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تا پایان شهریورماه جاری

خالقی از ارائه تسهیلات به متقاضیان دریافت مسکن خبرداد و گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تا پایان شهریورماه جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « رضا خالقی» امروز(22 شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: متقاضیان طرح ملی مسکن تا پایان شهریور ماه جاری برای ثبت نام اقدام کنند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود: با توجه به تمدید مهلت تکمیل ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در چندین نوبت متقاضیان این طرح تا پایان ساعت ۲۴ روز سی‌ام شهریور ماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت احراز شرایط اقدام کنند.

 

وی با اشاره به تسهیلات کمک ودیعه مسکن، گفت: تمام متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که نسبت به ارسال کد ملی خود به صورت پیامکی اقدام کرده و حائز شرایط دریافت این تسهیلات شده‌اند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه بیست و چهارم شهریور ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن برای تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز خود اقدام کنند.

 

خالقی، تاکید کرد: به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام تمام متقاضیان و انجام مراحل اتصال آنها به پروژه‌های شروع شده این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن مهر به زودی در استان لرستان آغاز می شود.

کد خبر 970695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha