ارائه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی توسط بانک کشاورزی

جهانی با اشاره به طرح اشتغال پایدارروستایی و عشایری، افزود: تاکنون یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مردم استان پرداخت شده است.

«علی جهانی» در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وعشایری تاکنون یک هزار و 580 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مردم استان پرداخت شده است.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان افزود: تعداد یک هزار و 821 طرح و کسب و کار پایدار در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری ایجاد شده و با توجه به آمار و عملکرد اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان، زمینه اشتغال بیش از 2 هزار نفردر استان فراهم شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین 808 فقره تسهیلات ارزان قیمت و مبلغی مادل 118 میلیارد ریال به عشایر و تشکل های عشایری آسیب دیده از خشکسالی  سال های گذشته، طی پنج ماه نخست سال پرداخت شده است.

 

جهانی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری پرداخت تعداد 933 فقره تسهیلات به مبلغ 230 میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش پروار بندی در زنجیره تولید امور عشایر پرداخت شده است.

 

وی بیان کرد: در بحث پرداخت در  حوزه گلخانه که یکی از برنامه های کلان و برخط سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی است، هشت طرح احداث گلخانه که دارای مساحتی بالغ بر 15 هزار و 200 متر مربع است، که با ارائه تسهیلاتی معادل 95 میلیارد ریال مورد حمایت قرار گرفته اند.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان ادامه داد: در حوزه منابع بانکی و جذب منابع مردمی و سپرده گذاری رتبه دوم تا سوم استانی مربوط به بانک کشاورزی است.

کد خبر 970736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha