آغاز توزیع هزار بسته ارزاق میان نیازمندان به همت فعالان رسانه ای و کانون آل‌یاسین

​اعضای کانون فرهنگی هنری آل یاسین و فعالان فضای مجازی تبریز هزار بسته ارزاق خشک به ارزش مجموعا صد و پنج میلیون تومان در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، این اقدام خیرخواهانه که به همت کانون فرهنگی هنری آل یاسین و با انتشار فراخوان جمع آوری کمکهای نقدی توسط پایگاه خبری کاف نیوز و صفحه اینستاگرامی تبریزسیتی و با حمایت سازمان بسیج رسانه کلید خورد، با بازدید حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان از مراحل آماده سازی بسته ها وارد فاز توزیع شد.

امام جمعه تبریز در این بازدید با تمجید از روحیه نوع دوستی ملت ایران و تکرار حماسه پشتیبانی مردمی از جبهه های دفاع مقدس در رزمایش ‌‌کمک مومنانه پساکرونا گفت: چنین اقدامی توسط فعالان مسجدی، رسانه و فضای مجازی اهمیتی دوچندان دارد که به ایفای وظیفه مهم اطلاع رسانی و مستندسازی اکتفا نکرده و خود پیشقدم جمع آوری و توزیع کمکهای مومنانه شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به انتقاد از افزایش افسار گریخته قیمت ارزاق معیشتی و عدم وجود نظارت بر بازار پرداخته و عدم وجود همت کافی در برخی مسئولان را مایه تاسف دانست.

گفتنی است، این بسته ها که شامل هفت قلم ارزاق خشک می باشد؛ بین نیازمندان شناسایی شده توسط ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت در مناطق محروم تبریز توزیع می شود.

کد خبر 970758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha