اهدای ۱۱۰۰ بسته غذایی در راستای طرح تابستانه «فهما»

اعضای کانون فرهنگی هنری طاها مسجد جامع عجب شیر، در قالب طرح تابستانه «فهما» ۱۱۰۰ بسته غذایی و بهداشتی، تهیه و میان نیازمندان توزیع کردند.

«سیّد نوّاب مصطفوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای طرح تابستانه «فهما» با اجرای اقدامات مختلف در مقابله با کرونا خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری طاها مسجد جامع عجب شیر گفت: در راستای تحقّق تدابیر و فرامین مقام معظّم رهبری با هدف به صحنه آوردن کمک های مردمی برای حمایت از خانواده های نیازمند و صاحبان مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا،رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه توسّط فعّالان کانون با اهدای ۱۱۰۰ بسته غذایی اجراشد.

مصطفوی بسته های اهدایی را شامل اقلام برنج، مرغ، روغن، رب، ماکارونی، آبلیمو،حبوبات به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: هزینه این بسته های غذایی از محلّ جمع آوری نذورات مردمی برای احسان امام حسین (ع) توسّط اعضای کانون تامین شده است.

وی با اشاره به فعّالیّت های این کانون ذیل طرح تابستانه «فهما» و در کنار رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه بیان کرد: برگزاری مراسم عزاداری و تعزیه خوانی در دهه اوّل محرّم با رعایت کامل موارد بهداشتی، تولید و توزیع ماسک، سم پاشی و گندزدایی منطقه، تب سنجی از کلیّه افراد خانواده ها با همکاری دهیاری و هلال احمر منطقه، نصب بنرهای آموزشی برای مقابله با بیماری کرونا از جمله این فعّالیّت ها است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری طاها ضمن تجلیل از فعّالان کانون و مسجد،خاطرنشان کرد: با همدلی و مشارکت خیّرین در کنار محرومان منطقه هستیم تا شرایط بحرانی کرونا آسیبی به آنان وارد نکند.

 

کد خبر 969917

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha