تداوم برنامه های اجرایی تابستانه «فهما» کانون آل یاسین اسکو

همزمان با فصل تابستان، کانون فرهنگی هنری آل یاسین مسجد علی باغ اسکو، برنامه های تابستانه «فهما» و رزمایش مؤمنانه در ۲ مرحله را اجرایی کرده است.

«حکیمه شکوهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای برنامه های طرح "تابستانه فهما" و توزیع کمک های معیشتی مداوم به ۳۰ خانواده نیازمند منطقه، به صورت ماهانه خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آل یاسین مسجد علی باغ اسکو گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در ایّام تابستان نیز، هر ساله برنامه های متعدّد فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی در کانون برگزار می شد؛ امّا امسال با توجّه به شیوع بیماری کرونا و ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با این بیماری، فعّالان کانون با غنیمت شمردن وضعیّت و شرایط فعلی، به برگزاری برنامه های اوقات فراغت تابستانه در فضای مجازی پرداخته اند.

شکوهی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا باعث تعطیلی فعّالیّت های فرهنگی و جهادی نشده است، افزود: در دهه اوّل محرّم بسته های فرهنگی شامل کتاب های مذهبی و نیز کتاب زیارت عاشورا، تربت کربلا، تسبیح و جاکلیدی با نام کانون فرهنگی هنری طی ۲ مرحله میان عزاداران حسینی توسّط اعضای کانون  توزیع شد.

وی گفت: همچنین در دهه اوّل محرّم و در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه ۲۰ بسته غذایی از محلّ جمع آوری نذورات تهیّه و بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آل یاسین مسجد علی باغ اسکو ضمن تقدیر و تجلیل صمیمانه از اعضای کانون و مسجد که در این ایّام جهادگونه فعّالیّت دارند، غربالگری از خانواده ها، ضدّعفونی و گندزدایی معابر، محلّه ها، مساجد، درب خانه ها، ماشین ها و تولید و توزیع ماسک و موادّ بهداشتی در سطح منطقه را از دیگر اقدامات جهادی کانون نام برد.

کد خبر 968258

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha