نهادهای برگزیده آذربایجان‌شرقی در جشنواره شهید رجایی معرفی می شوند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از حضور ۵۲ نهاد اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی خبر داد و گفت: طی این جشنواره ۱۰ دستگاه برگزیده استان معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «داوود بهبودی» امروز در جمع خبرنگاران به تشریح فرآیند ارزشیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی پرداخت و اظهار داشت: در سال‌جاری 10 دستگاه برگزیده را خواهیم داشت که طی یک پروسه 6 ماهه ارزشیابی شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی افزود: از این 10 دستگاه، تعداد پنج دستگاهی که بیشترین امتیاز را از مجموع امتیازات عمومی و اختصاصی کسب کنند، دو دستگاهی که در طی دو سال گذشته امتیازات رو به رشدی داشته و سه دستگاهی که خدمات برتر را ارائه داده باشند معرفی خواهند شد.

بهبودی خاطرنشان کرد: جشنواره شهید رجایی طی ماه جاری با حضور آقای استاندار برگزار خواهد شد و سعی خواهیم کرد از ابزارهای مجازی برای اطلاع‌رسانی استفاده کنیم.

وی اعلام کرد: در خصوص نحوه برگزاری جشنواره با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوطه در چارچوب ضوابط ابلاغی ستاد ملی کرونا اقدام خواهد شد.

کد خبر 969816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha