وحدت مثال زدنی میان نیروهای مسلح برقرار است

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجانشرقی و اردبیل گفت: به مردم اطمینان می دهیم تا پای جان لبیک گوی فرمان مقام معظم رهبری در حراست از کیان ایران اسلامی هواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر سرتیپ دوم «عیسی میرزایی» امروز در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس یگان های مسلح مستقر در  آذربایجان شرقی اظهار داشت: ارتش برای اشاعه و توسعه فرهنگ دفاع مقدس از همه امکانات استفاده می کند و با وحدت مثال زدنی که امروز در میان نیروهای مسلح برقرار است، به مردم اطمینان می دهیم تا پای جان لبیک گوی فرمان مقام معظم رهبری در حراست از کیان ایران اسلامی هواهیم بود.

فرمانده لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان و ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجانشرقی و اردبیل گفت: تشابهات عمیق فرهنگ دفاع مقدس با فرهنگ عاشورا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: عقلانیت و حقانیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش در صحرای کربلا، همان ویژگی رهبری و مردم شهید پرور ما در دوران دفاع مقدس است.

امیر میرزایی از ایران به عنوان امن ترین کشور در یکی از ناامن‌ترین مناطق جهان نام برد و ادامه داد: امنیت کنونی کشورمان نتیجه خون‌های پاک شهدا و صبوری خانواده های معزز آنها، حمایت مردمی و رهبری مقتدرانه فرماندهی کل قوا است.

وی با تاکید بر اینکه برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس از همه امکانات‌مان باید استفاده کرد، یادآوری کرد: دفاع مقدس یک دانشگاه هشت ساله بود که درس‌های زیادی از آن آموختیم.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجانشرقی و اردبیل افزود: باید از تجربیات آن دوران طلایی در مدیریت جامعه امروزی استفاده شود؛ آن تجارب گران سنگ باید به نسل های جدید و جوان منتقل شود تا هر کسی با هر جایگاهی وظیفه دارد تا این کارها را انجام دهد.

میرزایی اضافه کرد: در دوران پس از پیروی انقلاب، برنامه دشمنان اسلام و انقلاب برای از بین بردن نظام اسلامی از طریق  جنگ بود، جنگی که در شرایط اقتصادی، سیاسی، نظامی و اجتماعی نامناسب به ما تحمیل شد.

وی ادامه داد: اما در آن دوران پرتلاطم افتخار ما این بود که در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادیم ذره‌ای از خاک کشورمان به دست دشمنان بیافتد.

کد خبر 969827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha