توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم به همّت هیئت فاطمة الزّهرا درتبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری فاطمة الزّهرا شهرک ارم تبریز، چهارمین مرحله از رزمایش مؤمنانه را با توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم اجرا کردند.

«سیّد احمد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از طبخ و توزیع ۲ هزار غذای گرم در بین خانواده های بی بضاعت منطقه به همّت تلاشگران کانون و مسجد خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمة الزّهرا مسجد فاطمة الزّهرا(س) شهرک ارم تبریز گفت: اجرای طرح کمک مؤمنانه در توزیع بسته های معیشتی و پخت و توزیع غذا،روحیّه و امید را در جامعه زنده می کند و با توجّه به اینکه مردم بر اثر شیوع بیماری کرونا آسیب دیدند؛اجرای این طرح ها به نشاط و بالا بردن روحیّه اجتماعی مردم کمک شایانی می کند.

موسوی ضمن تسلیت ماه محرّم،با اشاره به فعّالیّت جهادی بچه های مسجد،افزود: جهادگران مسجد و کانون و پایگاه با عنوان هیئت حضرت فاطمة الزّهرا (س) ،فعّالیّت های خود را آتش به اختیار انجام می دهند.

وی اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا در استان تا به امروز هیئت حضرت فاطمة الزّهرا (س) برای کنترل و مقابله با این بیماری با تولید و توزیع اقلام بهداشتی، توزیع بسته های غذایی در ۳ مرحله، ضدّعفونی و گند زدایی معابر،خیابان ها،خانه ها، مسجد، ماشین ها، طبخ و توزیع غذای گرم، حمایت از خانواده هایی که بیمار کرونایی دارند، حمایت نقدی از محرومان به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا شتافتند.

موسوی با بیان اینکه اطعام فقرا از برکات محرّم و صفر است،گفت: با رعایت کامل موارد بهداشتی، غذاها به تعداد افراد خانوار و با حفظ حرمت و کرامت انسانی شبانه در درب منازل توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمة الزّهرا (س) ضمن قدردانی از خیّر عزیزی که بانی این احسان بود؛خاطرنشان کرد: با کمک خیّرین و نمازگزاران در تلاش هستیم در مرحله بعدی طبخ و توزیع غذای گرم خانوارهای بیشتری را یاری رسانی کنیم.

کد خبر 967006

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha