هر سال ۱۱ هزار میلیارد تومان طرح در آذربایجان شرقی افتتاح شده است

پورمحمدی گفت: دولت تدبیر و امید در ۷ سال گذشته هر سال ۱۱ هزار میلیارد تومان طرح در آذربایجان شرقی افتتاح کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ «محمدرضا پورمحمدی» امروز در مراسم افتتاح سد کلقان چای که با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور در بستان آباد برگزار شد، اظهار داشت:  سال گذشته در همین ایام سد حاجیلار چای به دست ریاست جمهوری به بهره برداری رسید، امروز هم با دستور رئیس جمهور محترم، سد جدیدی در بستان آباد افتتاح شد.

استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از خدمات دولت در استان آذربایجان شرقی گفت: دولت تدبیر و امید در 7 سال گذشته هر سال 11 هزار میلیارد تومان طرح در آذربایجان شرقی افتتاح کرده که عدد بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه 5600 طرح در سال گذشته تمام شده و افتتاح شده است، خاطر نشان کرد: 2400 طرح فقط در دهه فجر و هفته دولت به بهره برداری رسید.

پورمحمدی سدهای شهریار، مدنی و گردیان در آذربایجان شرقی را دارای 95 تا 97 درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد و افزود: این سه سد موانع و کمبود اعتباراتی دارد که امیدوارم ریاست محترم جمهور این طرح ها را برای آذربایجان شرقی مورد توجه قرار دهند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امیدوارم با دستور رئیس جمهور و همراهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزیر نیرو، این سه سد تا پایان این دولت به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 967723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha