رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس آذربایجان شرقی

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هشت هزار و ۹۰۰ مدرسه در آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی بازگشایی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «جعفر پاشایی» امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، شرایط جامعه متفاوت بوده و در این میان آموزش و پرورش به دلیل گستردگی و تاثیرگذاری بالا در جامعه در معرض آسیب پذیری بالا قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی، هشت هزار و 900 مدرسه همزمان با سراسر کشور در 15 شهریور بازگشایی شده اند که نگرانی هایی در این خصوص در سطح جامعه وجود دارد.

پاشایی افزود: همه می دانیم که امسال، سالی متفاوت برای تمامی بخش های جامعه به خصوص مدارس بود که در طول تابستان نیز برای شرایط ویژه، برنامه ریزی مختلفی داشته ایم.

وی با اشاره به ساماندهی بیش از 40 هزار نفر از فرهنگیان و کارکنان مختلف مدرسه در استان گفت: شرایط ایجاد شده اگر چه شاید کاملا ایده آل نباشد، اما تمامی تلاش خود را برای ایجاد یک برنامه کامل برای آموزش دانش آموزان انجام داده ایم.

پاشایی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت های درون سازمانی تا برون سازمانی برای بازگشایی مدارس در بهترین شرایط استفاده کرده ایم، گفت: شهرداران مناطق 10 گانه تبریز و شهرستان های استان در کنار آموزش و پرورش، کار مرمت و آماده سازی مدارس را انجام داده اند.

وی همچنین از توجیه مدیران و روسای آموزش و پرورش استان برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: هماهنگی امور، مهم ترین بحث پیش رو بوده است که خوشبختانه آموزش و پرورش در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار بسته است.

پاشایی از رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس، ابراز اطمینان کرد و افزود: پروتکل های بهداشتی به صورت سخت گیرانه ای با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تبریز رعایت می شود ضمن این که در کنار حضور فیزیکی دبیران و دانش آموزان در مدارس، آموزش مجازی هم به شکل گسترده و مستمر در جریان است.

کد خبر 971609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha