حمایت ۴۲۰ میلیون از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از حمایت ۴۲۰ میلیون ریالی شورای توسعه فرهنگ قرآنی از موسسات فرهنگی قرآن و عترت خبر داد.

«ابراهیم لایقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به این‌که حمایت از مؤسسات کرونا در دوران شیوع ویروس کرونا مورد توجه و پیگیری بوده است، اظهار داشت: 420 میلیون ریال از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی برای حمایت از موسسات فرهنگی قرآن و عترت تخصیص یافته است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ‌ادامه داد: این حمایت با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن در میزان فعالیت موسسات فرهنگی قرآن و عترت و همچنین لزوم حمایت از این موسسات صورت گرفته است.

به گفته وی، از شورای توسعه فرهنگ قرآنی مبلغ 420 میلیون ریال به 42 مؤسسه فعال و دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص داده است.

لایقی افزود: هرچند میزان خسارت وارده به مؤسسات و تشکل های قرآنی استان بیشتر از مبلغ تخصیص یافته است و از سوی دیگر هزینه تولید و انتشار محتواهای قرآنی در فضای مجازی فشار مضاعفی را به مجموعه های قرآنی تحمیل کرده، اما اینگونه حمایت ها هم می تواند بارقه امید را در دل فعالان این عرصه روشن نگه دارد.

کد خبر 971601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha