داروخانه های گران فروش اقلام بهداشتی پیشگیری از «کرونا» در جهرم جریمه شدند

اتحاد با اشاره به جمع آوری ماسک های قاچاق در جهرم گفت: همچنین داروخانه های گران فروش اقلام بهداشتی پیشگیری از «کرونا» در جهرم جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «بهنام اتحاد»، امروز (شنبه ۲۲ شهریور) با اشاره به برخورد با واحدهای فروش ماسک های قاچاق در شهرستان جهرم، گفت: طرح مقابله و برخورد با فروشگاه های عرضه ماسک های قاچاق با سرکشی و بازدیدهای بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم انجام شد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: این طرح به مدت ۲ روز و با سرکشی از داروخانه های شهرستان جهرم انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این راستا با چهار داروخانه متخلف برخورد شده است، بیان کرد: عمده تخلفات این داروخانه های گران فروشی ماسک، ژل ضدعفونی کننده و محافظ صورت بوده است.

 

اتحاد با اشاره به اینکه پرونده داروخانه های متخلف به مراجع مربوطه ارجاع داده شده است، خاطرنشان کرد: با متخلفان در این زمینه به شدت برخورد می شود.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین تمام ماسک های قاچاق از داروخانه ها جمع آوری شده است، تصریح کرد: در بازدیدهای به عمل آمده در هیچ داروخانه های ماسک قاچاق دیده نشده است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم با اشاره به اینکه این اقدام با حضور رئیس اداره تعزیرات، صمت و نماینده دانشگاه علوم پزشکی جهرم انجام شده است از شهروندان خواست در صورت مشاهده ماسک چینی، گران فروشی وسایل بهداشتی و هرگونه تخلف دیگر با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

کد خبر 970826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha