سه شنبه های تکریم فرصت موثری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت مساجد است

مقدم با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و رادمردی های رزمندگان در این دوران حماسی گفت: سه شنبه های تکریم فرصت موثری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» طی نشست شورای بزرگداشت هفته دفاع مقدس که شنبه ۲۲ شهریور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد گفت: سه شنبه های تکریم فرصت موثری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت مساجد است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: سرمایه عظیم و ارزشمند شهداء دوران دفاع مقدس به عنوان الگوی اصیل رفتاری برای عموم مردم به ویژه مسئولان نظام اسلامی است. 

 

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری ارزش های ناب و اصیل رفتاری در رزمندگان انقلاب اسلامی است که همواره چراغ راه روشنی برای حرکت و پویایی این نظام هستند.

 

مقدم عنوان کرد: ضرورت پردازش به ویژگی ها و مختصات رفتاری جانبازان و شهداء دوران مقدس و ایثارگری آنان در طول هشت سال دفاع مقدس کشور را از بسیاری از خطرها مصون می دارد. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مطرح کرد: یکی از افق ها و راهبردهای برنامه های صورت گرفته در جریان گرامیداشت هفته دفاع مقدس، معرفی سیره و روش رزمندگان است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: سه شنبه های تکریم از جمله طرح های موفق و پیشتازی است که در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با محوریت مسجد اجرا می شود که چارچوب و شاکله خوب و هدفمندی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. 

 

لازم به ذکر است هر یک از اداره های تابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ایام هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های متنوعی را در قالب شرائط شیوع بیماری کرونا و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نظر دارد. 

 

 

 

کد خبر 970831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha