بیش از ۹۶ هزار  نفر از بسته‌های حمایتی بیمه رایگان در هرمزگان بهره‌مند شدند

مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان گفت: از اردیبهشت ماه سال ۹۳ همزمان با آغاز طرح بیمه سلامت تاکنون، به طور میانگین، بیش از ۹۶ هزار و ۵۵۴ نفر از بسته‌های حمایتی بیمه رایگان بهره مند شدند.

«علی علیزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس اظهار کرد: از مجموع ۳۴۱ موسسه طرف قرارداد در استان که شامل ۲۱ بیمارستان، ۱۰۳ داروخانه، ۱۴ درمانگاه، 19 فیزیوتراپی، ۲۷ آزمایشگاه، یک مورد رادیولوژی و اسکن ایزوتوپ، ۵۵ پزشک عمومی، ۷۸ متخصص، ۱۲ فوق تخصص و سه مرکز ترک اعتیاد در قرارداد بیمه سلامت استان می باشد و خدمات بیمه را به بیش از ۵۶ درصد از جمعیت استان معادل یک میلیون و 785 نفر می باشد خدمات ارائه می نماید.

 

وی افزود: از اردیبهشت ماه سال ۹۳ همزمان با آغاز طرح بیمه سلامت، تاکنون به طور میانگین بیش از ۹۶ هزار و 554 نفر از بسته های حمایتی بیمه رایگان بهره مند شدند.

 

 مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان بیان داشت: از زمان اجرای طرح ارزیابی وسع در استان، تعداد 28 هزار و 791 خانوار در آزمون وسع شرکت کرده اند که این تعداد از این تعداد، دهک ۱۹ هزار و ۴۰۹ نفر مشخص و به صورت رایگان دفترچه دریافت نموده اند.

 

علیزاده در پایان در خصوص نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در مراکز فعال استان گفت: تعداد ۹۹ نفر از پزشکان معادل 66/9 نسخه نویسی الکترونیک و تعداد ۱۰۳ داروخانه معادل 80 درصد و همچنین تعداد ۲۷ آزمایشگاه معادل ۱۰۰ درصد نسخه‌نویسی الکترونیک انجام می‌دهند.

کد خبر 970841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha