تشدید نظارت‌ها برای توزیع سیلندرهای گاز مایع در آبادان

مخدومی از تشدید نظارت‌ها برای توزیع سیلندرهای گاز مایع از هفته گذشته خبر داد و گفت: در صورت لزوم لغو نمایندگی هم در دستور کار است زیرا مهم مردم هستند و از بابت مشکلات توزیع گاز از شهروندان عذرخواهی می‌‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمود مخدومی» امروز (شنبه 22 شهریور) در نشست رفع مشکل توزیع سیلندر گاز مایع در شهرستان آبادان که با حضور فرماندار ویژه، جلیل مختار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حمید رضا حدادی مدیرعامل پرسی ایران گاز کشور، مجاهد سعدی آل کثیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان و دیگر مسئولان مربوطه در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: وظایف هر کدام از دستگاه‌های اجرایی مربوطه محول شده و با توجه به اینکه مشکل کمبود گاز مایع شهرستان از پیک خود گذشته، شرایط را رو بهبود می‌دانیم.

 

مدیرعامل تاپیکو لزوم رسیدن به شرایط مطلوب را نیازمند پیگیری و نظارت مستمر دانست و افزود: در این نشست قول دادیم همکارانمان در پرسی ایران گاز تهران در خصوص توزیع گاز مایع دو شیفت کار کنند، علاوه بر آن با به‌کارگیری تمام ظرفیت روزانه شارژ مخزنی با تشخیص و اجازه شورای تامین حتی تا ساعت 22 خدمات ارائه شود.

 

وی با بیان اینکه در دو سه ایستگاه توزیع گاز همچنان مشکل داریم اما صف‌ها کوتاه‌تر شده است اضافه کرد: توزیع گاز در حال انجام است و با قول‌هایی که نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه آبادان برای پیگیری امور دادند، هم شاهد فعالیت دو شیفت در شرکت و هم‌افزایش تعداد کشنده‌ها باشیم.

 

مخدومی تصریح کرد: البته پیگیری‌ها از روز چهارشنبه هفته گذشته به صورت جدی در دستور کار بوده و حجم شارژ کپسول‌های گاز 3 و نیم برابر شد و از 60 به 90 رسیده، همچنین ذخیر گاز نیز از 60 به 180 رسیده است.

 

وی با بیان اینکه هر چند این امور وظیفه نمایندگی‌ها پرسی ایران گاز است، اما ما برای حل مشکل اینجا هستیم ابراز کرد: قول می‌دهیم هم به صورت محسوس و هم نامحسوس بر نمایندگی‌های خود نظارت لازمه را انجام دهیم تا احیانا شاهد کارشکنی در توزیع، فروش با قیمت بالاتر و ایجاد بازار سیاه نباشیم.

 

مدیرعامل تاپیکو از تشدید نظارت‌ها برای توزیع سیلندرهای گاز مایع از روز پنج‌شنبه هفته گذشته خبر داد و تاکید کرد: در صورت لزوم لغو نمایندگی هم در دستور کار است زیرا مهم مردم هستند و از بابت مشکلات توزیع گاز از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

 

وی یاد آور شد: اکنون در حال تلاش هستیم و امیدواریم که تا پایان هفته این مشکلات را مرتفع کنیم و روال عادی شود.

 

کد خبر 970864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha