ابتلای ۳۹ دانش آموز در شهرستان سلسله به بیماری کرونا

بهرامی، با اشاره به آمار اعلام شده و ابتلای ۳۹ دانش آموز در سلسله به ویروس کرونا، گفت: این آمار مربوط به ۱۵ تا ۲۱ شهریور ماه است و هیچ ارتباطی به بازگشایی مدارس ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرید بهرامی»، امروز(22شهریور) با اعلام این خبر اظهار داشت: برخی رسانه خبر ابتلای 39 دانش آموز شهرستان سلسله به بیماری کرونا را به علت بازگشایی مدارس انعکاس داده اند و بیماری این دانش آموزان هیچ ربطی به بازگشایی مدارس ندارد.

 

معاون آموزش و پرورش لرستان بابیان اینکه در شهرستان سلسله با توجه به وضعیت قرمز کرونایی تحصیل حضوری دانش آموزان در این یک هفته کمتر از 10 درصد بوده است، افزود: حضور دانش آموز در مدارس اختیاری بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: 21 نفر از دانش آموزان شهرستان سلسله پیش از آغاز سال تحصیلی اعلام شده است و مدیران مدارس سلسله پس از بررسی های لازم اعلام کردند که در روزهای 21 و 22 شهریور از بین 18 دانش آموز تنها تست یک نفر مثبت اعلام شده است.

 

بهرامی عنوان داشت: پروتکل های بهداشتی در مدارس به خوبی رعایت می شود و انتظار می رود دانش آموزان به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه داشته و خانواده ها نظارت لازم را داشته باشند.

 

به گفته سرپرست فرمانداری سلسله، از 15 شهریور تا دیروز ۳۹ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده و بیشترین آمار مربوط به مقطع ابتدایی است.

کد خبر 970891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha