اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در گيلان/ ۲ شرور دستگیر شدند

سردار ملکی از دستگيري ۲ شرور در اجراي طرح ضربتي برخورد با اراذل و اوباش در شهر رشت خبر داد.

سردار «عزيزاله ملكی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان اظهارداشت: طرح برخورد با اراذل و اوباش و افرادی كه با اقدامات هنجارشکنانه از قبيل ايراد ضرب و جرح، راه‎بندان، نزاع دسته جمعی، قدرت‌نمايی، تخريب اموال دولتی و اخلال در نظم عمومی باعث ايجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی می‌شوند در دستور كار پليس قرار دارد.


فرمانده انتظامي گيلان افزود: در پی دريافت گزارشاتی در خصوص شرارت و نزاع دسته جمعی، تیراندازی و راه‌بندان توسط دو نفر از اراذل و اوباش در منطقه آزاد انزلی و خشکبیجار شهرستان رشت و متواری شدن عاملان اصلی اين درگیری‌ها، رسيدگی به موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.


وی با بيان اينكه ماموران پليس امنيت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پیچیده شبانه‌روزی، سرنخی از دو متهم متواری اين درگيری پيدا كردند ادامه داد: خودرو متهمان در محور ورودی شهر رشت شناسايی، متوقف و دو شرور ۲۸ و ۳۹ ساله دستگير شدند.


ملکی با اشاره به اينكه ماموران پس از دستگيری متهمان از خودرو آنها مقدار پنج کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک كشف كردند بيان داشت: افراد دستگير شده از اراذل و اوباش سابقه‌دار و تحت تعقيب هستند كه با تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


وی بر استمرار اجرای اينگونه طرح‌ها برای ارتقاء امنيت در سطح استان تاكيد كرد و گفت: پليس به هیچ وجه به مخلان نظم و امنیت، اجازه فعالیت و قدرت‌نمایی نخواهد داد.


فرمانده انتظامی گيلان در پايان از مردم خواست، در صورت اطلاع از فعاليت اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت عمومي، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

کد خبر 971228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha