هفته دفاع مقدس فرصت بیان رشادت های ملتی ایثارگر است

میرغضنفری هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای بیان رشادت‌ها و مشقات ملتی دانست که برای حفظ ارزش‌ها ایثار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، « اسماعیل میرغضنفری» امروز (یک‌شنبه، 23 شهریور ) در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، بر اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

 

فرماندار بندرانزلی به نحوه آغاز جنگ تحمیلی از طرف دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به سردمداری عراق و فضای حاکمیتی آن‌زمان اشاره کرد و افزود: درحالیکه صدام حسین، رییس جمهور جنایتکار عراق در جمع خبرنگاران تصرف ایران را در چند روز وعده داده بود همانند وعده جان بولتون در این خصوص که نظام اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را نمی بیند، رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی این وعده های پوچ را نقش برآب کرد و جهان شاهد اقتدار ایران اسلامی شد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، نظامی برگرفته از آموزه های دینی و الهی است، خاطرنشان کرد: با یاری خداوند متعال، امت اسلامی از مشکلات نجات پیدا کرده و بر دشمنان اسلام و کافران غلبه خواهد کرد.

 

فرماندارانزلی دستیابی به فناوری روز در دفاع از میهن و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از شاخصه های مهم نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: در این سال‌هایی که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، هر روز توان نظامی و پیشرفت های بسیار در زمینه های مختلف نصیب کشور شد و توانستیم حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا ثابت کنیم.

 

میرغضنفری تاکید کرد: پیشرفت های بسیاری توسط دانشمندان جوان از اتحاد همه اقشار با سلائق مختلف با اتکای به توانایی های آنان حاصل شده است.

 

وی یکی از مهمترین این فعالیت ها را انتقال ارزش ها و بیان رشادت های رزمندگان و مردم صبور ایران در سال‌های جنگ تحمیلی برای آگاهی نسل امروز دانست و متذکر شد: گسست نسل ها و‌ تفاوت تفکرات و آموزه‌های سنین مختلف، امری بدیهی و لازم برای آگاهی نسل جوان و آینده ساز است که از ارزش هایی که شهدا، جانبازان و آزادگان با رشادت و مشقت فراوان به‌دست آورده اند، حفظ و پاسداری کنند.

 

فرماندار انزلی نقش بسیجیان را که با سلاح اعتقاد و ایمان خود در مقابل کفر ایستادگی کردند بی نظیر وبی بدیل اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: قطعا حاکمیت و نظام اسلامی در همه مقاطع مدیون آنان است و این رشادت‌ها تا ابد ماندگار است.

کد خبر 971260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha