ضرورت توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان

خلیل زاده گفت: به جز ناحیه صنعتی اترک در شهرک های صنعتی به طور متوسط تنها ۵.۵ هکتار اراضی باقی مانده برای واگذاری به سرمایه گذار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت الله خلیل زاده» عصر امروز(یکشنبه 23 شهریور) در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار کرد: 214 هکتار از اراضی باقی مانده در شهرک و نواحی صنعتی استان گلستان است که 50 درصد آن معادل 118 هکتار در ناحیه صنعتی اترک قرار دارد.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان  ادامه داد: به جز ناحیه صنعتی اترک در دیگر شهرک های صنعتی استان تقریباً 5.5 هکتار زمین داریم و این مهم بیانگر آن است که باید برای توسعه شهرک ها صنعتی و نواحی صنعتی استان اقدام شود.

 

خلیل زاده افزود: برای جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان در آینده با توجه به اینکه زمین برای واگذاری نداریم با مشکل رو به رو می شویم.

 

وی افزود: باید برای توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دو بخش استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی اقدام شود و در در سال گذشته برای نخستین بار در استان به دو ناحیه صنعتی بخش خصوصی مجوز دادیم.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان متذکر شد: سه درخواست  ایجاد سه شهرک صنعتی بخش خصوصی  پوشاک در آزادشهر، تانکرسازان نگین شهر و لوله پلی اتیلن در گرگان در دست اقدام است.

 

 

کد خبر 971276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha