عدالت پایه سیستم قضائی است

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه ارتقاء روحیه دینی و معنوی بین نیروهای مسلح یکی از موضوعات مهم در پیشگیری از وقوع جرم و تخلف است، گفت: پلیس امروز مطمع دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به اینکه ارتقاء روحیه دینی و معنوی بین نیروهای مسلح یکی از مهمترین راه های پیشگیری از وقوع جرم و تخلف است ، گفت : عدالت پایه سیستم قضائی است .

 

سردار رحیم جهانبخش تأکید کرد: با توجه به گستردگی، تنوع و اهمیت مأموریت های نیروی انتظامی و حضور کارکنان در همه صحنه های نظم بخشی و امنیت آفرینی در کشور و به تبع آن در استان، صیانت از کارکنان و توسعه انضباط فردی و سازمانی از مهمترین برنامه های دارای اولویت ناجا است.

 

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان گفت: سازمان قضائی نیروهای مسلح از یک طرف در برخورد قضائی و پیشگیری از جرایم ایفای نقش می کند و از طرفی با حفظ روحیه خدمتی و حرمت نظامیانی که مجاهدانه وارد میدان عمل شده اند آنها را در ایفای نقش خود یاری می کند.

 

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه آموزش نیروهای مسلح در تراز جمهوری اسلامی ایران خواسته مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است ، افزود : امنیت و آرامش استان حاصل تعامل مردم شریف استان ، نیروهای مسلح و مسئولان استان است .

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پیشگیری از تورم کیفری یکی از درخواست های پلیس از سازمان قضائی نیروهای مسلح است ، تصریح کرد : مردمي سازي امنيت مي‌تواند باعث نهادينه شدن اين امر،افزايش احساس امنيت و در نهايت کاهش آسيب ها و جرايم در جامعه شود.

 

وی رعایت قانونمداری، ایجاد عدالت اجتماعی و اعتماد آفرینی را از مؤلفه های لازم در انجام ماموریت‌های مختلف پلیسی بر شمرد و بيان داشت: از آن جا که مقوله نظم و امنيت، بيش از هر مقوله اجتماعي ديگر، مقوله‌اي عمومي و مردمي است، پليس به عنوان سازماني که مسئوليت سنگيني در حوزه برقراري نظم عمومي و امنيت اجتماعي بر عهده دارد، بيش از هر سازمان و نهاد ديگري نيازمند توجه به رويکرد جامعه محوري است.

 

سردار جهانبخش افزود: امنيت متعلق به همه آحاد جامعه است و تنها کسي بايد احساس نا امني کند که قصد آسيب زدن به امنيت و آرامش مردم را داشته باشد.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، یار و همراه خوبی برای نیروی انتظامی است چرا که با رویکرد پیشگیرانه و نگاه مسئولانه کمک بزرگی به صیانت و سلامت نیروهای مسلح می‌کند.

کد خبر 971416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha