آزمون مرحله دانشگاهی بخش معارفی جشنواره قرآنی هدهد مهرماه جاری برگزار می‌شود

آزمون مرحله دانشگاهی بخش معارفی بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن‌وعترت وزارت بهداشت سه‌شنبه ۲۲ مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آزمون مرحله دانشگاهی بخش معارفی بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن‌وعترت دانشگاهی وزارت بهداشت سه‌شنبه ۲۲ مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

 

علاقمندان همچنان فرصت دارند تا انتهای شهریورماه جاری با مراجعه به سامانه جشنواره quran.behdasht.gov.ir ثبت نام خود را نهایی کنند.

 

بر این اساس آزمون رشته احکام در تاریخ سه‌شنبه ۲۲ مهرماه ۹۹؛ ساعت ۹ تا ۹:۴۵، آزمون نماز در رشته‌های سبک زندگی قرآنی، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه از ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۱، آزمون آشنایی با سیره معصومین، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه از ساعت ۱۲:۱۵ تا ۱۳، آزمون آشنایی با احادیث اهل البیت، پرسمان معارفی و حفظ موضوعی قرآن کریم از ساعت۱۳:۳۰ تا ۱۴:۱۵ در همین روز برگزار می‌شود.

بر این اساس نحوه برگزاری آزمون حضوری یا مجازی بر عهده دانشگاه خواهد بود لذا دانشگاه‌ها می‌توانند آزمون‌ها را در صورت فراهم بودن شرایط و بستر مربوطه در فضای مجازی برگزار نمایند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال برگزاری کلاس‌های درسی دانشگاه به صورت مجازی، دانشجویانی که محل تحصیل ایشان با محل سکونتشان متفاوت است می‌توانند با هماهنگی قبلی (دانشگاه مبدا و مقصد) در دانشگاه محل سکونت خود آزمون دهند لذا پس از برگزاری آزمون، ضروری است پاسخ نامه شرکت کنندگان به دانشگاه مبدا بازگردانده شود.

نحوه ارسال فایل سؤالات آزمون نیز در وقت مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

مطابق آیین نامه ابلاغی در هر رشته، حد نصاب لازم جهت راهیابی به مرحله کشوری کسب حداقل ۸۰ درصد نمره خواهد بود.

سهمیه هر دانشگاه در هر رشته جهت معرفی به مرحله کشوری در گروه کارکنان و دانشجویان به ازای هر ۴۰ نفر ثبت نام کننده در آزمون یک نفر و در بخش اساتید نیز به ازای هر ۵ نفر ثبت نام کننده در آزمون یک نفر مشروط به کسب حدنصاب مربوطه خواه بود.

کد خبر 971427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha