پخش مستند تلویزیونی «بچه های عباس» از شبک یک سیما  به همت کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: مستند تلویزیونی «بچه های عباس» کاری از گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از شبکه یک سیما پخش می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم در زمینه های مختلف به ویژه زندگی شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم آثار فاخری را تولید و عرضه کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: این آثار تا کنون در جشنواره های مختلف استانی و کشوری حائز عناوین برتر شده و شبکه های مختلف سیما نیز به تصویر کشیده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مستند تلویزیونی «بچه های عباس» نیز از جمله این آثار بوده که قرار است از شبکه یک سیما پخش شود، بیان کرد: این اثر روایتی داستانی از زندگی «شهید عباس هنرور» است که به همت گروه رسانه های «ماح» تولید شده است.

 

گواهیان با اشاره به ویژگی بارز شهید هنرور، عنوان کرد: این شهید گرانقدر که از جمله بانیان فعالیت های فرهنگی در مسجد «امام حسین (ع)» بوده است بزرگمردی بود که زندگی خود را وقف تربیت و شکوفایی جوانان نسل اول انقلاب کرد.

 

وی به عوامل تهیه و تولید مستند «بچه های عباس» اشاره کرد و گفت: نویسندگی و کارگردانی این اثر به وسیله «عباس رحمانیان» و «محمد سبزیکار»، «علی عبداللهی نژاد»، «مریم سبزیکار»، «علی ذوالفقار نسب»، «امیرحسین رحمانی» و «لیلا کریمی» در آن ایفای نقش می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم ادامه داد: همچنین مدیر تصویربرداری مستند «بچه های عباس» را «اسماعیل اکسیری فرد» بر عهده داشته و «محمود رحمانیان» صدابردار، «ابراهیم کریم زاده» مدیر تولید، «سیاوس معصومی» منشی صحنه و «عباس رحمانیان» تدوین این اثر را عهده دار بودند.

 

گواهیان در پایان خاطرنشان کرد: مستند تلویزیونی «بچه های عباس» روز دوشنبه 24 شهریورماه از ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود.

کد خبر 971430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha