کتاب «ب مثل باران» سروده محمود اکابر به چاپ رسید

کتاب «ب مثل باران» سروده محمود اکابر به چاپ رسید؛ این کتاب در طول هشت سال سروده شده و شامل ۵۴ شعر است.

«محمود اکابر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به چاپ کتاب «ب مثل باران» اظهار کرد: این کتاب به همت انتشارات الیما مرداد امسال به چاپ رسیده است.

 

این شاعر خوزستانی با بیان اینکه این کتاب در طول هشت سال سروده شده و شامل ۵۴ شعر است که در مرحله رونمایی قرار دارد افزود: مضمون شعرهای این کتاب عاشقانه است.

 

وی با اشاره به اینکه این کتاب، با رویکردهای گوناگون که عمده آنها در قالب سبک نو سروده شده ‌است اضافه کرد: واژه‌های به‌کار رفته در این اشعار، ساده و گویا است که مخاطب را به تصویرسازی و رویاپردازی اجبار می‌دارد.

 

اکابر با بیان اینکه در طی ۴۰ سال نیما یوشیج، فروغ فرخزاد، سهراب سپهری، سیدعلی صالحی و احمد شاملو الگوی بنده در خلق اشعار و ارتباط ذهنی و حسی با اشعار آنها بوده است تصریح کرد: باران را نماد مهمی از پاکی و خوبی می‌دانم و از این رو نام کتاب را با عنوان «ب مثل باران» نام‌گذاری کردم.

 

این شاعر خوزستانی خاطر نشان کرد: در آخرین شعر کتاب با عنوان «اگر تو می‌مانی!» به مفهوم فاصله و تحمل سختی برای رسیدن اشاره شده است.

 

وی در پایان با بیان اینکه کتاب در یک هزار نسخه چاپ شده است ابراز کرد: این کتاب، به زودی جهت توزیع در اختیار مراکز توزیع کتاب قرار خواهد گرفت و همچنین کتاب‌های دوم و سوم در مرحله تدوین و انتشار قرار گرفته است.

 

گفتنی است، محمود اکابر با تخلص «م_میلاد» در سن ۵۹ سالگی تصمیم به چاپ سروده‌های خود گرفته است.

 

کد خبر 971450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha