توزیع ۱۱۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت به همت فعالان رسانه ای همدان

حمزه گفت: ۱۱۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم بضاعت همدان به همت هیات زینبیون (فعالان رسانه‌ای استان همدان) توزیع شد.

«مهرداد حمزه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  110 بسته نوشت افزار در طرح پویش مهرو ماه و در راستای کمک‌های مومنانه بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت مقطع ابتدایی و متوسطه توزیع شد.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان افزود: این بسته‌ها شامل کیف کوله‌ای، چهار جلد دفتر، یک جلد دفتر نقاشی، ۵ عدد خودکار در سه رنگ، ۴ عدد مداد در دو رنگ، جامدادی، پاک‌کن، تراش، خط‌کش، قمقمه آب، بسته مواد بهداشتی(ماسک، ماده ضدعفونی کننده، دستکش)، دفترچه یادداشت، پازل و.... بود

 

وی بیان کرد: با شیوع کرونا فعالیت‌های جهادی به منظور کمک به نیازمندان در سراسر کشور آغاز شد و پس از فرمایش مقام معظم رهبری و توصیه معظم له به همدلی و کمک مؤمنانه، این اقدامات شکل منسجم‌تری یافته و توسعه پیدا کرد.

 

حمزه با بیان اینکه در این پویش چند شرکت و خیرین رسانه‌ای و دیگر خیران نیک‌اندیش مشارکت داشتند، گفت: هیئت زینبیون متشکل از افراد فعال رسانه‌های استان همدان بوده که در طول سال علاوه بر فعالیت‌های مذهبی، به فعالیت‌های فرهنگی و خیریه‌ای نیز توجه ویژه‌ای دارد.

 

کد خبر 971451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha