حفظ و تقویت ارزش های انقلاب اسلامی ضروری است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حفظ و تقویت ارزش های دینی و انقلاب اسلامی در جامعه اسلامی امری ضروری است.

حجت الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک گفت: پاسداشت ارزش های ناب اسلامی و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی وظیفه ای همگانی است و همه افراد جامعه باید در این راستا تلاش کنند.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچون سنوات گذشته با تشکیل کمیته های مختلف برای برگزار هر چه باشکوهتر جشن پیروزی انقلاب تلاش می کند که دستگاه های اجرایی و مردم نیز باید در این راستا به ما کمک کنند.
 

حجت الاسلام هاشمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تقارن هفته وحدت امسال با دهه مبارک فجر گفت: باید از این ظرفیت برای تبیین ارزش های اسلامی و حفظ و تقویت این ارزش های و همچنین فرهنگ ناب محمدی استفاده کرد.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است، افزود: حضور حداکثری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در برنامه های دهه فجر و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

 

وی ضمن تاکید بر انتخاب افراد اصلح برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم در گروپرداختن به شاخص های افراد اصلح است که این امر با می توان با برگزاری مجالس و محافل مختلف و بیان دیدگاه بزرگان در رابطه با افراد اصلح تبیین کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 97147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha