برگزاری نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری در شهر «صدرا»

بابلی گفت: نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری، ۲۸ شهریور در شهر «صدرا» برای بانوان و آقایان همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف تکریم از زنده یاد «بهمن گلبارنژاد» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمدرضا بابلی»، امروز (دوشنبه 23 شهریور) از برگزاری نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری با هدف تکریم از زنده یاد «بهمن گلبارنژاد» و  همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و تلاش این ورزشکار مرحوم برای برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، 28 شهریور در شهر «صدرا» برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان فارس افزود: مسابقه به شکل انفرادی و رعایت تمامی نکات بهداشتی با 2 رده سنی زیر 18 سال و آزاد برای آقایان و رده سنی آزاد برای بانوان برگزار خواهد شد که طول مسیر آقایان چهار هزار متر و بانوان سه هزار متر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقه در استان، لوح، تندیس و مدال قهرمانی دریافت خواهند کرد و این مسابقه فرصت مطلوبی برای تقویت رشته دوچرخه سواری در استان است.

«امیر رحیمی» نیز با اعلام شرایط شرکت در این مسابقه به خبرنگاران گفت: ارائه رضایتنامه محضری معتبر برای شرکت کنندگان زیر ۱۸ سال الزامی است و پوشش مناسب، ارائه معرفی نامه کتبی از هیئت متبوع یا اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، کارت ملی و بیمه ورزشی معتبر نیز از دیگر شروط شرکت در مسابقه است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان شیراز افزود: دوچرخه سواران باید با دوچرخه استاندارد کورسی و لوازم ایمنی مانند کلاه و دستکش حضور یابند و هزینه ایاب و ذهاب، تغذیه و اسکان نیز به عهده ورزشکاران است.

وی با اعلام مسیر این مسابقه گفت: مسابقه در شهر جدید «صدرا» و انتهای بلوار «حافظ» ، بزرگراه «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان باید راس ساعت هشت صبح ٢٨ شهریور در محل حضور یابند.

رحیمی اعلام کرد: امکان ثبت نام مجازی در مسابقه برگزاری نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری شهرستان یراز نیز فراهم شده است و متقاضیان مدارک خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۷۳۰۰۲۷۳۸ ارسال کنند.

کد خبر 971534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha