کادر درمان کشور، نماد واقعی ازخودگذشتگی و فداکاری هستند

امیر سرتیپ دوم رودباری در مراسم تجلیل از کادر درمان دانشگاه شهید ستاری: پزشکان، پرستاران و کادر درمان کشور در صف اول مبارزه با ویروس کرونا قرار داشته و نماد واقعی ازخودگذشتگی و فداکاری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس امیر سرتیپ دوم خلبان رودباری  در مراسم تجلیل از کادر درمانی این دانشگاه اظهار کرد: کادر درمان کشور، جان با ارزش خود را به میدان آوردند تا از ملت شریف ایران اسلامی محافظت و انسانیت را بسیار زیبا معنا کردند.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، خطاب به کادر درمان دانشگاه شهید ستاری افزود: بنده ضمن عرض خداقوت به جهت مدیریت و مبارزه با این ویروس منحوس و تقدیر از رویکرد کارکنان و هماهنگی‌های به کار گرفته، از خدمات شایسته و تلاش‌های شبانه روزی عزیزان درمانگاه  و مجموعه درمانی دانشگاه شهید ستاری تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیر سرتیپ دوم رودباری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر این که  این زحماتِ بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت افزود: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور الحق در صف اول مبارزه با این بحران قرار داشته و جهاد گونه از خودگذشتگی و فداکاری را معنا کردند؛ به طوریکه زبان و قلم از بیان آن قاصر است.

گفتنی است در پایان این دیدار، از زحمات مجموعه مدافعان سلامت این یگان تقدیر و تجلیل به عمل آمد/.

 

کد خبر 971594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha