نمایشگاه هنرهای تجسمی ویژه دفاع مقدس در کردستان برپا می‌شود

عبیدالله رستمی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه هنرهای تجسمی در استان برپا می‌شود.

عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان بیان کرد: این اداره‌کل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی در سطح استان کردستان پیش بینی کرده که در سطح استان اجرا خواهد کرد.

 

 

وی برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی را از جمله برنامه‌های این اداره‌کل دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس از سیمای رزمندگان و برگزاری سیزدهمین دوره کنگره شعر عاشورایی شهرستان قروه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره‌کل در هفته دفاع مقدس است.

 

 

وی عنوان کرد: شب های سرود، حمایت از آثار سینمایی (فیلم کوتاه)، نمایش (صحنه‌ای و خیابانی) با موضوع دفاع مقدس در جشنواره‌های تئاتر خیابانی مریوان و فیلم و عکس ژیار نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کردستان است که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برگزار می‌شود.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری برخی برنامه‌ها به صورت حضوری وجود ندارد بنابراین بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی پخش خواهد شد.

 

 

رستمی اعلام کرد: تجلیل از ایثارگران هنرمند، برگزاری مسابقات پیامکی، چاپ تقویم مزین به تمثال شهدای هنرمند استان و برپایی نمایشگاه‌های مجازی عکس و پوستر از دیگر برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در هفته دفاع مقدس است.

 

 

وی در پایان اضافه کرد: هدف از اجرای برنامه‌های یاد شده توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه مقاومت بین جوانان و نوجوانان است و با درگیر کردن جوانان هنرمند و فعال استان در اجرای برنامه‌های یاد شده گامی در راستای تحقق اهداف فرهنگی برخواهیم داشت.

کد خبر 971617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha