طرح کتاب ماه جدیدترین برنامه ترویج کتابخوانی کانون فاطمه ها

فرزاد میرشکاری گفت: طرح کتاب ماه جدیدترین برنامه ترویج کتابخوانی کانون فرهنگی و هنری فاطمه ها است که اکنون در حال اجرا می باشد.

«فرزاد میرشکاری» گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طرح کتاب ماه جدیدترین برنامه ترویج کتابخوانی کانون فرهنگی و هنری فاطمه ها است که اکنون در حال اجرا می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان ابراز کرد: با افزایش همه گیری ویروس کرونا کلیه فعالیت های کتابخوانی به شکل حضوری در کتابخانه کانون فاطمه ها به طور کامل تعطیل شد.

وی اضافه کرد: البته در ایام کرونایی به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی، فعالیت ها و برنامه های کتابخوانی را از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دنبال می کنیم.

 میرشکاری اظهار کرد: همچنان با توجه به تداوم روزهای کرونایی و وضعیت قرمز مناطق جنوب کرمان راهی جز ادامه فعالیت در فضای مجازی نداریم و بر همین اساس در جدیدترین فعالیت ابتکاری خود، طرح کتابخوانی کتاب ماه را راه اندازی کرده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان بیان کرد: در این طرح هر ماه یک رمان نوجوان توسط اعضای کتابخانه فاطمه ها به صورت مجازی مطالعه می شود و در پایان ماه با حضور نویسنده، مترجم و یا کارشناس زبده، آن کتاب مورد نظر، طی جلسه ای مجازی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در اولین ماه از اجرای این طرح، کتاب قلب زمین را برای مطالعه و خوانش عمومی انتخاب کرده ایم که تاکنون ۲۰ نفر از اعضای کتابخانه این کتاب را خوانده اند.

میرشکاری عنوان کرد: هفته آینده قصد داریم با حضور مجازی کاوه رستمی نویسنده این کتاب، به بررسی و نقد آن بپردازیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان در خاتمه یادآور شد: در ایام کرونایی برگزاری جشنواره کتابخوانی صوتی فاطمه ها و طرح باغ قصه از فعالیت های شاخص و تاثیرگذار کانون فاطمه بوده که تاکنون نتایج بسیار شگفت انگیزی را در پی داشته است.

کد خبر 971652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha