برگزیدگان سی و دومین جشنواره تئاتر گیلان معرفی شدند

مصفا از اعلام و تجلیل از برگزیدگان سی و دومین جشنواره تئاتر گیلان خبر داد و گفت: نمایش‌های «بریده‌ها» و «پلی از جنس شیشه» به عنوان آثار منتخب برای معرفی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

«قاسم مصفا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، از اعلام و تجلیل از برگزیدگان در اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر گیلان خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره 9 اثر به مرحله داوری نهایی رسیدند.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در بخش چهره‌پردازی، «علی کاظمی» از نمایش پلی از جنس شیشه حائز رتبه شد، تصریح کرد: در بخش طراحی پوستر و بروشور نیز «هدی رسولی» از نمایش لبخند با شکوه آقای گیل و بریده‌ها به عنوان برگزیده معرفی شد.

 

وی با بیان اینکه در بخش طراحی لباس، «زهرا صدری» برای نمایش لبخند باشکوه آقای گیل نظر داوران را به خود جلب کرد، افزود: در بخش موسیقی نیز «علی پارسا» برای نمایش‌های پلی از جنس شیشه حائز تقدیر و «آرش عشقی» برای نمایش بریده‌ها به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

مصفا به بخش طراحی صحنه سی و دومین جشنواره تئاتر گیلان اشاره و تاکید کرد: «مهرداد بخشی» برای نمایش نگاتیو مورد تقدیر قرار گرفت و «زهرا صدری» از نمایش لبخند باشکوه آقای گیل، رتبه دوم و «رضا فتوت‌خواه» از نمایش بریده‌ها نیز به عنوان برگزیده معرفی شد.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در بخش بازیگری زن، «نازنین صابر» برای نمایش خواب‌های شیشه‌ای و «شقایق آقامحمدی» برای نمایش بریده‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: رتبه سوم این بخش به صورت مشترک به «نگار خلاق» و «زهرا میری» اهدا شد و «الناز ابروش» از نمایش نگاتیو و «راحله رحیمی» از نمایش پلی از جنس شیشه  به ترتیب اول و دوم شدند.

 

وی با بیان اینکه در بخش بازیگری مرد، «فرهاد رحمان‌زاده» و «مجید پتکی» و همچنین «روزبه رئوفی» برای نمایش لبخند باشکوه آقای گیل مورد تقدیر قرار گرفتند، اظهار کرد: «مرتضی زینل» از نمایش بریده‌ها، «مهدی مخبری» از نمایش‌های پلی از جنس شیشه و نگاتیو و «علیرضا عباسی» از نمایش خواب‌های شیشه‌ای به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

 

مصفا به تجلیل از کارگردانان برتر سی و دومین جشنواره تئاتر گیلان اشاره و تصریح کرد: رتبه نفر سوم این بخش به صورت مشترک به «زهرا صدری» و «مهرداد بخشی» رسید و «رضا فتوت‌خواه» برای نمایش بریده‌ها به عنوان نفر اول و «مصطفی خوش‌نشین» برای نمایش پلی از جنس شیشه نیز رتبه دوم را کسب کرد.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه «مهرداد هنرمند» برای نویسندگی نمایش نگاتیو رتبه سوم داوران را کسب کرد، گفت: همچنین و «نوید ایزدیار» برای نویسندگی نمایش بریده‌ها و «نگار نادری» برای نویسندگی نمایش پلی از جنس شیشه رتبه‌های اول و دوم ابخش نویسندگی را کسب کردند.

 

وی اذعان کرد: در پایان این جشنواره، نمایش‌های «بریده‌ها» و «پلی از جنس شیشه» به عنوان آثار منتخب به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

کد خبر 971713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha