استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ایجاد نشاط و امید در فارس

سهرابی گفت: یکی از اقدامات موثر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در بحران کرونا استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی بوده است تا در ایجاد نشاط و امید در جامعه اقدامات مطلوبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (دوشنبه 24 شهریور) در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: هماهنگی درون سازمانی کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حضور مستمر هنرمندان باعث شد با وجود کرونا، ایجاد شادی و امید در جامعه تعطیل نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: علیرغم وجود کاستی های مالی در نیمه دوم سال، برگزاری جشنواره مد و لباس، جشنواره نمایش، جشنواره فیلم و در پایان سال بزرگترین جشنواره قرن را پیش رو داریم.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات موثر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در بحران کرونا استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی بوده است تا در ایجاد نشاط در جامعه اقدامات مطلوبی انجام شود.

«غلامرضا یوسفی‌نژاد» نیز در این نشست گفت: در 6 ماهه نخست سال برای حمایت از حوزه فرهنگ در استان در بحران کرونا، تسهیلات کرونا، تحفه، مشاغل خانگی و ... پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: در نیمه اول سال همچنین پرونده خسارات وارده به حوزه فرهنگ از بیماری کرونا تکمیل و به بانک ارسال شد و برای رفع موانع نیز با انجام مکاتبات تلاش شده است.

«مهدی امیدبخش»، معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در این جلسه از تداوم برنامه ریزی ها برای رویدادهای فرهنگی در استان در فضای مجازی خبر داد و «بهروز مرامی جدیدی»، معاون هنری و سینمایی این اداره کل به برگزاری جشنواره ها و رویادهای هنری در نیمه دوم سال اشاره کرد.

همچنین، «احمدرضا نداف»، مدیرگروه قرآن و عترت از این حوزه به عنوان نخستین بخشی یاد کرد که تسهیلات کرونا در استان فارس را دریافت کرد و به دریافت تسهیلات بلاعوض از یک و نیم تا سه میلیون تومانی 55 موسسه قرآنی استان اشاره کرد.

کد خبر 971720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha