اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» در شهرستان عجب‌شیر

طرح «سه شنبه های تکریم» با تجلیل از خانواده های شهیدان شاهین و خادمی در شهرستان عجب‌شیر پیگیری شد.

«فرهاد جبارپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران با مشارکت دستگاه های متولی در شهرستان عجب شیر نیز اجرایی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجب شیر گفت: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی و با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای ذی‌ربط هر هفته با حضور مسئولان شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: اعتقاد داریم تکریم از خانواده هایی که در دوران پرافتخار دفاع مقدس با جان و مال خود علیه دشمنان متجاوز مبارزه کرده اند و استقلال و آزادی و شرافت سرزمین خود را پاس داشته اند، وظیفه همگان است.

جبارپور ادامه داد: در یکی از برنامه های این طرح که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب شیر همراه بود، از خانواده شهید شاهین تجلیل بعمل آمد.

وی افزود: همچنین در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران مسئولان شهر بدر منزل شهید والا مقام خادمی حضور یافتند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید نسبت به مقام والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

کد خبر 971940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha