مسابقه کتابخوانی «پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر» در عجبشیر برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجبشیر با بیان اینکه زیبایی، سلامتی و نشاط با مصرف مواد مخدر ممکن نیست؛ از برگزاری دومین مسابقه کتابخوانی با موضوع پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

«فرهاد جبارپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از برگزاری دومین مسابقه  کتابخوانی با موضوع «پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر» در شهرستان عجبشیر خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی نوجوانان و جوانان با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی ناشی از مصرف مواد مخدر و تاثیر این معضل در تزلزل بنیان خانواده ها می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب‌شیر با بیان این‌که زیبایی، سلامتی و نشاط با مصرف مواد مخدر ممکن نیست؛ افزود: تاثیر اعتیاد بر خانواده یکی از مهم‌ترین آسیب‌های آن است که می‌تواند فرد و جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

جبارپور با بیان این‌که این مسابقه دهم تا بیست و پنج تیرماه در عجب شیر برگزار می شود، تاکید کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه پاسخ سوالات را به صورت یک عدد 11 رقمی از چپ به راست با ذکر مشخصات فردی و شماره تماس از طریق واتساپ به شماره 09148651385 ارسال و جهت در یافت سوالات مسابقه به سایت ajabshir.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این مسابقه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره بهزیستی و مدیریت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه عجبشیر برگزار می شود.

به گفته جبارپور، در پایان به نفرات برتر و کسانی که بیشترین پاسخ های صحیح را ارساد کننده هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 

 

کد خبر 1073226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha