نمایشگاه کارآفرینی بانوان مسجدی در عجب‌شیر برپا شد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده عجب شیر برپا شد.

«فاطمه فریدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین به همت کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده عجب شیر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه به دنبال معرفی توانمندی های بانوان مسجدی منطقه است.

مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده مسجد امام حسین(ع) خضرلو عجب‌شیر با اشاره به تلاش‌های چندین ساله کانون در راستای آموزش کارآفرینی برای بانوان گفت: برای ارزیابی هر حرکتی نیاز به دیده شدن در سطح جامعه است، تا هم خود افراد مجموعه به شکلی منسجم شاهد توانایی ها و راندمان کاری خود باشند و هم دیگران با دیدن عملکرد مجموعه، آن را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

این بانوی فعال مسجدی در تشریح بخش های مختلف این نمایشگاه گفت: نمایشگاه به همت ۳۰ نفر از بانوان آموزش دیده برپا شده است و شاهد عرضه صنایع دستی همچون بافتنی، تابلو فرش، سوزن دوزی، جاجیم، تابلوی نمدی، قاب عکس، زنبیل بافی، عروسک، سبد چوبی، گل های آپارتمانی، قارچ، آلبالو خشک و ... هستیم؛ که همگی در این منطقه و توسط بانوان آموزش دیدهء کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده تولید شده اند. 

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین که از ابتدای دهه فجر در مجاورت مسجد امام حسین(ع) روستای خضرلو شهرستان عجبشیر برپا شده است، تا بیست و پنجم بهمن میزبان عموم مردم منطقه است که حاصل تلاش چندین ساله همکارانم در کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده محسوب می شود.

فریدی در بخش تکمیلی سخنان خود یادآور شد: نمایشگاه با استقبال گسترده مردمی مواجهبوده است و امیدوارم با عنایت خداوند متعال و همدلی بچه های مسجدی بتوانیم نمایشگاه را در سال های آینده نیز برپا کنیم.

مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده از فروش خوب محصولات نمایشگاه خبر داد و از کمک های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر و همکاری اداره آموزش و پرورش عجب شیر تقدیر و تشکر کرد و گفت: امید است سالهای آینده با بالابردن سطح کمی و کیفی دوره های آموزشی شاهد ریشه کن شدن بیکاری در منطقه باشیم.

کد خبر 891683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha