برگزاری دیدار‌های مردمی مساجد در راستای جلب رضایت شهروندان

شهرداری منطقه ۲ تبریز طبق برنامه ریزی‌های منظم از ابتدای سال ۹۸ دیدار‌های مردمی در مساجد سطح حوزه، درصدد رفع مشکلات شهروندان بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: شهرداری منطقه ۲ تبریز طبق برنامه ریزی‌های منظم از ابتدای سال ۹۸ تاکنون، با حضور مرتب در مساجد سطح حوزه و دیدار‌های مردمی در مساجد، درصدد رفع هرچه سریع‌تر مشکلات شهروندان بوده است.

 

این دیدار‌ها با حضور شهردار منطقه، معاونین و مدیران حوزه‌های مختلف با اهالی محلات انجام و قبلاً توسط واحد امور ارتباطات و حوزه فرهنگی اجتماعی منطقه دو از طریق سایت منطقه، اطلاع رسانی می‌شود.

 

در این دیدار‌ها شهروندان بدون واسطه و بصورت چهره به چهره با شهردار منطقه گفتگو کرده و در خصوص مشکلات محلات با وی تبادل نظر می‌کنند.

 

این روش، ابتکاری برای حذف واسطه در دیدار‌های مردمی است.

 

باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ تبریز در این باره می‌گوید: رسیدگی به مشکلات شهروندان سرلوحه امور مسئولین شهرداری است و این منطقه خدمات رسانی به همه اقشار جامعه را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

 

او با بیان اینکه مسئولین باید پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند، پاسخگویی شفاف و صریح را اگرچه پاسخی منفی به شهروندان باشد، حق شهروندان بیان می‌کند.

 

شهردار منطقه ۲ ملاقات مردمی بدون واسطه در مساجد را علاوه بر ارتباط دوسویه از نزدیک با شهروندان و بررسی معضلات محلات، مهمترین عامل برای رفع مشکلات اهالی و تامین رفاه نسبی آنان عنوان می‌کند.

 

دیدار صمیمی و بدون واسطه شهردار منطقه دو نه تنها در مساجد سطح حوزه، بلکه طبق دستور شهردار تبریز در مصلی امام خمینی (رض) نیز انجام می‌گیرد.

 

با استقرار "میز خدمت" در مصلی، شهردار منطقه ۲ به همراه مدیران این منطقه با حضور در جمع نمازگزاران به ابهامات و سوالات متعدد شهروندان پاسخ می‌دهد.

 

حضور شهردار منطقه ۲ در مساجد نه تنها موجب خوشحالی اهالی و ساکنین محلات واقع در حوزه این منطقه شده، بلکه مورد تقدیر هیئت امنای محلات و انجمن مساجد نیز واقع شده است.

 

به همین منظور هیئت امنای چند محله با اهدای لوح تقدیر به خوشنواز شهردار منطقه دو از عملکرد خوب وی و مجموعه مدیران این شهرداری، قدردانی کرده و این حرکت مردم پسند و ابتکاری شهرداری منطقه ۲ همچنین مورد رضایت و تقدیر دکتر ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز هم قرار گرفته است.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 891182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha