سردار سلیمانی اقتدار اسلام را به دنیا نشان داد

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ابعاد شخصیتی فرمانده شهید سپاه قدس گفت: سردار سلیمانی اقتدار اسلام را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام حسینی، امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جان باختگان سانحه هوایی که در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرک ارم برگزارشد، با اشاره به رشادت ها و جانفشانی سردار سلیمانی اظهار داشت: ۲۲ بهمن و دوم اسفند، روز تجدید عهد با شهیدان والامقام انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تبریز با تأکید بر حضور حداکثری و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: دوم اسفند نیز صحنه حضور مردم پای صندوق‌های رای است و مردم باید آگاهانه در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: دوم اسفند روز عمل به وصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی است که پیوسته بر شرکت در انتخابات سفارش می‌کردند و آن را وظیفه شرعی آحاد ملت می‌دانستند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در این روز، مردم نشان می‌دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی همچنان مصمم، بانشاط و متحد هستند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرموده اند؛ انتخابات را با حضور حداکثری به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری در برابر دشمنان کینه توز، تبدیل می کنند.

گفتنی است، در این مراسم که به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرک ارم برگزار شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در سوگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عزاداری و مدّاحی پرداختند.

کد خبر 891937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha