رونق تولید داخلی و جلوگیری از اسراف لازمه توسعه اقتصادی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رونق تولید داخلی و جلوگیری از اسراف از جمله الزامات اقتصاد مقاومتی برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در بازدید از شرکت داروسازی دانا با بیان این‌که انقلاب مردم ایران در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی و زیر ساختی و عمرانی دستاوردهای بزرگی داشته است، اظهار داشت: رشد دو برابری تولید ناخالص ملی با وجود تحریم های ظالمانه دشمن، دستاورد بزرگ نظام است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: توسعه کشور در تمامی بخش های علمی، پزشکی، راه سازی و تولید موشک های دفاعی نقطه زن، نشان دهنده پویایی و زنده بودن انقلاب است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که حرکت در مسیر انقلاب در شرایط کنونی منوط به نقش آفرینی در حوزه اقتصاد است، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری الزاماتی دارد که رعایت آنها تولید ملی را رونق و مشکلات معیشتی مردم را کاهش میدهد.

وی رونق تولید داخلی و همچنین جلوگیری از اسراف از جمله الزامات اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: بانک ها هم برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید وارد عرصه سرمایه گذاری شوند.

آل‌هاشم اجتناب از دولتی کردن اقتصاد و توجه به اهلیت افراد در واگذاری صنایع و خصوصی سازی را از دیگر الزامات این بخش عنوان کرد و ادامه داد: رصد هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شده است تا ایشان راهبرد ۱۰ سال گذشته کشور را بر شکوفایی اقتصاد ملی متمرکز کنند، از این رو عمل به نقشه راه اقتصادی مورد تاکید معظم له گامی مهم برای کاهش مشکلات معیشتی امروز جامعه است.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره هجمه های فرهنگی دشمن گفت: در جنگ سخت تمامی تحرکات دشمن قابل لمس و ارزیابی است اما دشمن در قالب تهاجم فرهنگی سعی در تغییر ذائقه ها و سلایق مردم دارد و از این رو باید با تکیه بر آموزه فرهنگی و دینی انقلاب اسلامی در برابر نقشه های شوم دشمنان ایستاد.

کد خبر 891946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha