نمایشگاه از خاک تا بهشت در روستای کجوار برپا شد

کانون فرهنگی هنری محمد حنفيه روستای کجوار تبریز در اقدامی فرهنگی نمایشگاه از خاک تا بهشت را برپا کرد.

«علی رضایی» در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: با همکاری بچه های مسجد روستا، نمایشگاهی با عنوان از خاک تا بهشت طی دو هفته در روستای کجوار از توابع تبریز برگزار شد.

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری محمد حنفيه روستای کجوار با اشاره به استقبال خوب مردم از نمایشگاه افزود: این نمایشگاه که از ۲۷ دی ماه تا ۱۱ بهمن سال جاری، طی دو هفته در محوطه مدرسه شهید مهدی پروانه کجوار که قریب ۶٠٠ مترمربع است، برپا شد و همه روزه از ساعت ١٣ تا ٢١ با فضایی بسیار معنوی، پذیرای بازدیدکنندگان بود.

وی در تشریح برنامه های محتوایی نمایشگاه گفت: شکل داخلی نمایشگاه ماکتی از کوچه های بنی هاشم مدینه بود که منطبق بر اخبار و روایات اتفاقات ناگواری که برای حضرت صدیقه طاهره(س) رخ داده بود را تداعی می‌کرد؛ البته ماکت کوچکی از واقعهء عاشورا و صحنه های جنگ تحمیلی و رشادت‌های مدافعان حرم نیز در بخش‌های دیگر نمایشگاه برای بازدید مخاطبان محیا شده بود.

رضایی با اشاره به برنامه های جانبی نمایشگاه اضافه کرد: تقریبا هر روز در نمایشگاه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء یک سخنرانی با موضوع ولایت مداری فاطمی توسط وعاظ مطرح منطقه به همراه عزاداری حضرت زهرا(س) با همکاری پایگاه مقاومت شهدای کجوار و پایگاه مقاومت کوثر کجوار و هیئات حسینی کجوار و هیات امنای مسجد کجوار و خیرین و اهالی کجوار برگزار شد.

وی در پایان با تشکر از همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مسؤولان امر و اختصاص بودجه کافی شاهد برگزاری طرح‌های پربار فرهنگی در منطقه محروم کجوار باشیم.

کد خبر 893340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha