جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد دستمالچی و پایگاه مقاومت بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام حسینی امروز در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در مسجد دستمالچی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی؛ خون تازه ای در رگ‌های انقلاب جاری کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز با بیان این‌که دشمنان حتی از موج جهانی خبر شهادت سردار سلیمانی نیز واهمه دارند، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه به برکت مجاهدت سردار سلیمانی و همرزمان مدافع حرمش به وجود آمده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: تقارن چهلم شهادت سردار سلیمانی با یوم الله 22 بهمن، شوری مضاعف بر حضور مردم در این حماسه بزرگ ملی خواهد افزود.

حجت الاسلام حسینی با بیان این‌که حماسه دیگر ملت ایران در روز دوم اسفند و انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم خواهد خورد، گفت: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در این صحنه سیاسی مورد انتظار است، چراکه مجلس در رأس امور بوده و عالی‌ترین رکن تصمیم‌گیری کشور است.

گفتنی است، در این مراسم که به همت کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد دستمالچی و پایگاه مقاومت بسیج برگزار شد، گذوه سرود امام علی(ع) تبریز به اجرای برنامه پرداخت و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در رثای سردار سلیمانی به نوحه‌سرایی پرداختند.

همچنین در پایان مراسم از اعضای گروه سرود با اهدای هدایایی؛ تجلیل بعمل آمد.

 

کد خبر 892021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha