برف و کولاک هم مانع حضور مردم آذربایجان نبود

مردم تبریز و آذربایجان‌شرقی امروز همگام با مردم دیگر استان های کشور با وجود کولاک، برودت هوا و بارش برف با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق بستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شسبتان در تبریز،‌ امروز ۲۲ بهمن همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران؛ مردم تبریز و استان آذربایجان‌شرقی با وجود هوای سرد و بارش برف و کولاک شدید به خیابان ها آمدند و فریاد بر آمریکا سر دادند.

امروز بارش برف سنگین و برودت هوای ۱۰ درجه زیر صفر نیز نتوانست مانع از برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ شود؛ همه آمدند تا بگویند؛ هنوز پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی ایران و ادامه راه امام و شهدای عزیز هستند.

مردم آذربایجان آمدند تا بگویند؛ اجازه دخالت و تجاوز کشورهای بیگانه را نمی‌دهند و با اتکاء به توان داخلی و ادامه راه خون شهدا با حفظ وحدت و همدلی به پیشرفت‌های همه‌جانبه دست خواهند یافت.

مردم تبریز امروز با مشت‌های گره کرده و با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» استقلال‌خواهی و وحدت‌طلبی را مطالبه کردند و در برابر توطئه‌های استکبار جهانی ایستادگی مسؤولان عالی نظام را خواستار شدند.

امروز از زن و مرد، پیر و جوان آمده بودند تا چهل و یکمین تولد انقلاب را جشن بگیرند و در صفوف بهم فشرده راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، شکوه ملت ایران را به تصویر بکشند.

کد خبر 893044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha