۲۲ بهمن ، روز وحدت و همبستگی ملت ایران است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: همزمانی ۲۲ بهمن امسال با چهلم شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، می‌تواند زمینه ای برای انگیزه مضاعف مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ جشن انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی موجب رهایی ملت ایران از استبداد و استکبار بود.

امام جمعه نبریز با تأکید بر حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: همگی با حضور آگاهانه و حداکثری در این راهپیمایی؛ نمایش پویایی و زنده بودن انقلاب در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن به رخ جهانیان خواهیم کشاند.

وی ۲۲ بهمن را روز وحدت و همدلی و روز همبستگی دانست و افزود: همزمانی ۲۲ بهمن امسال با چهلم شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، زمینه دیگری برای انگیزه مضاعف مردم می‌تواند باشد از این‌رو امید است ملت با حضور عظیم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه کوبنده‌ای بر سیاست دشمن وارد خواهد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: درست است که مشکلات معیشتی اقتصادی در کشور داریم؛ اما هر کسی که ایرانی است و ایران را دوست داشته و امنیت و اقتدار ایران را دوست دارد باید در این انتخابات و راهپیمایی شرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات پیش‌روی مجلس را یادآور شد و اظهار داشت: انتخابات دوم اسفند مجلس یازدهم منحصر به فرد و اهمیت زیادی از برخی جهات دارد، زیرا اولین انتخاباتی است که در چله دوم انقلاب و گام دوم انجام می‌گیرد و نوعی مشارکت سیاسی است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: اهداف دشمن در جنگ ترکیبی یک و نیم ساله گذشته فشار حداکثری در ابعاد مختلف به منظور فاصله گرفتن مردم از نظام است تا در نتیجه آن، کاهش حضور مردم در پای صندوق رای شکل گیرد.

وی تصریح کرد: مجلس یازدهم در واقع در حکم سنگ بنای مجالس آینده است و قطعاً خشت اول قوه مقننه در گام دوم با میزان اعتبار رای بیشتر و ترکیب نمایندگان می‌تواند حرکات اسلامی را سرعت بخشد.  

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی افزود: مجلس یازدهم و چیدمان نمایندگان مجلس بسیار اثر در انتخابات ریاست جمهوری دارد؛ زیرا این مجلس می‌تواند تضمین کننده یک دولت جوان حزب‌‌الهی در آینده باشد.  

آل‌هاشم با اشاره به دخالت برخی معاندان نظام اسلامی در جریان انتخابات خاطرنشان کرد: اهمیت و حساسیت مجلس یازدهم به قدری زیاد است که باید جواب سفیر گستاخ و فتنه‌گر انگلیس که در تحرکات بعد از سقوط هواپیمایی در جلوی دانشگاه حضور داشت و حتی با چند سفیر دیگر کشورهای اروپایی جلسه گذاشته را بدهیم.

وی با اشاره به این‌که سفیر بریتانیا؛  راهیابی نمایندگان انقلابی را خطر بزرگ اعلام کرده است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت مجلس شورای اسلامی طبیعی است که دشمن بیکار ننشسته است از این‌رو در این شرایط به جان هم نیافتیم و نمایندگانی که وفادار به انقلاب و آرمان‌های شهدا هستند را انتخاب کنیم.

کد خبر 890988

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha