کار بزرگ تشییع پیکر حاج قاسم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تکمیل خواهد شد

سردار پورجمشیدیان گفت: کار بزرگ تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در راهپیمایی روز ۲۲بهمن تکمیل خواهد شد و وحدت و یکپارچگی ملت ایران بار دیگر به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «علی اکبر پورجمشیدیان» امروز در یادواره ۸۸ شهید جانباز دوران دفاع مقدس در تبریز اظهار داشت: تمامی تلاش امروز دشمن؛ فراموشی فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در سطوح مختلف جامعه است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب برای جلوگیری از به نتیجه رسیدن انقلاب افزود: دشمنان با بسیج همه امکانات و ترور ۱۷هزار نفر از بهترین افراد در کشور نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

سردار پورجمشیدیان با گرامیداشت شهدای عملیات والفجر ۸ و بیان نقش رزمندگان آذربایجان در این عملیات مهم و استراتژیک، گفت: والفجر ۸ بزرگترین عملیات آبی خاکی خارج از مرزها بود که مجاهدت رزمندگان و غواصان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی با اشاره به تقارن راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن با چهلم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی؛ به تشریح نقش فرماندهی و مدیریتی این شهید والامقام در راه اندازی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه پرداخت.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه افزود: کار بزرگ تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تکمیل خواهد شد و وحدت و یکپارچگی ملت ایران بار دیگر به نمایش در خواهد آمد.

وی در پایان برگزاری چنین مراسمی را ابتکار خوبی دانست که فرصتی برای تکریم نقش خانواده ها و به ویژه همسران جانبازان است و ادامه داد: نقش بسیار مهم همسران در گذران زندگی روزمره جانبازان نباید مورد فراموشی قرار گیرد.

 

کد خبر 891023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha