نفوذ سیاسی انقلاب اسلامی ایران در منطقه مشهود است

آل‌هاشم با اشاره به نفوذ سیاسی انقلاب اسلامی ایران در منطقه گفت: به برکت این دستاورد بزرگ؛ پرچم عزت و اقتدار ایران در آسیای میانه و شمال آفریقا گسترده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار مسؤولان منطقه آزاد ارس که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ترتیب یافت، اظهار داشت: نفوذ سیاسی انقلاب اسلامی ایران در منطقه مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: به برکت این دستاورد بزرگ پرچم عزت و اقتدار ایران در آسیای میانه و شمال آفریقا گسترده شده و انقلاب ملت ایران در دیگر ملت ها و انقلاب ها اثرگذار بوده است.

وی، ادامه داد: شکل گیری هویت ایرانی و اسلامی و پیشرفت در همه عرصه های علمی و فناوری و همچنین حاکمیت اسلام و ارزش های دینی و معنوی از دیگر دستاورد های نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: رویش های انقلاب در عرصه های مختلف اقتصادی، علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دستاوردهایی دارند که دشمن را در رسیدن به اهدافش ناموفق ساخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که فعالیت های اقتصادی منطقه آزاد ارس در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی بوده است، اظهار داشت: رونق بخشی به تولید و محصولات ایرانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با تقویت زیر ساخت های لازم در این بخش به منصه ظهور رسیده است.

امام جمعه تبریز افزود: در کنار رونق تولید؛ عرضه این محصولات به بازارهای داخلی و خارجی که میزان صادرات غیر نفتی را افزایش داده است، یکی دیگر از برکات نظام اسلامی در ایران اسلامی به شمار می رود.

کد خبر 887961

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha