مردم با درک شرایط موجود حضور جدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دارند

ساعی با بیان اینکه مردم با درک شرایط موجود کشور حضوری فعال در انتخابات خواهند داشت، گفت: مردم یک بار دیگر امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های انقلاب، نظام و رهبری تجدید میثاق می کنند.

زهرا ساعی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به ایام دهه فجر و لزوم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: کشور و نظام ما مبتنی بر حمایت مردم است و اینجاست که مردم سالاری معنا و مفهوم پیدا می کند. وقتی تمام مردم در صحنه های مختلف حضور داشته باشند و خودشان انتخاب گر باشند، قطعا نمود واقعی مردم سالاری خواهد بود.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از نهضت سال 42 تا پیروزی انقلاب در سال 57 و بعد از آن جنگ و بحران های سخت پس از آن همواره با حضور مردم توانستیم گردنه های سخت را پشت سر بگذاریم و به خاطر همین همدلی، همراهی و حضور مردم بوده است که ما توانستیم موفق مسیر را طی کنیم.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم انقلاب و نظام را بیمه می کند، گفت: حضور مردم ضامنی برای حفظ انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی است. 22 بهمن میثاق ملی ماست و قطعا مردم این یوم الله را برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، شهدا، نظام  و رهبری پر رنگ خواهند دید و در راهپیمایی این روز حضور گسترده خواهند داشت.

 

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرمانده نظامی ما سردار حاج قاسم سلیمانی در سال 98 به شهادت رسیدند، قطعا باید حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای پاسداشت خون این شهید مبارز و سایر شهدای انقلاب و نظام در روز 22 بهمن باید پر رنگ و پر شور باشد.

 

وی ادامه داد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دل ها را متاثر کرد و همین باعث شد که وفاق و همدلی مردم ما نیز بیشتر شود و قطعا آنها این شرایط را درک می کنند و در روز بیست و دوم بهمن حضوری فعال در راهپیمایی خواهند داشت.

 

ساعی تصریح کرد: مردم ما همواره آگاهانه در دفاع از انقلاب و نظام به پا خواسته اند، امسال نیز قطعا متاثر از شرایط پیش آمده و توطئه های دشمنان در میدان حضور پیدا خواهند کرد و یک بار دیگر با آرمان های انقلاب، نظام و رهبری پیمان می بندند./

کد خبر 889476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha