نیروی هوایی نقشی بی نظیر در پیروزی انقلاب داشته است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در شب خاطره ای که با موضوع نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در محل حوزه هنری استان برگزار شد، با تقدیر از عوامل برگزاری این برنامه، اظهار داشت:  جو غالب نیروی هوایی در دوران طاغوت حتی باوجود سرانی فاسد، بسیار سالم بود تا آنجا که در بدنه اصلی شاهد افسران پاکی چون سرهنگ بلور فروشان هستیم که در دورهء آموزش خلبانی خود در آمریکا، از روی تعلقات دینی و شرعی حتی برای یکبار هم از غذاهای ارتش آمریکا استفاده نمی کند. 

امام جمعه تبریز در بخش دوم سخنان خود با اشاره به دیدار معروف همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره) در نوزدهم بهمن پنجاه و هفت اظهار کرد : کمر طاغوت با حضور افسران نیروی هوایی ارتش در محل اقامت بنیانگذار انقلاب اسلامی، و ادای احترام نظامی به ایشان که در آن عکس معروف به ثبت رسیده است، شکسته شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش نیروی هوایی در جنگ تحمیلی، اظهار داشت: عملکرد نیروی هوایی در دوران هشت سال دفاع مقدس، معادلات نظامی دشمن را به طور کل برهم زد؛ جلوگیری از برگزاری اجلاس سران ‌کشورهای غیرمتعهدها در بغداد مشتی نمونه خروار از این رشادتها و موفقیتهاست که معادلات جنگ را بارها به نفع ایران تغییر داد. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان سخنان خود اضافه کرد: چنانچه در زمان طاغوت نیروی هوایی پر بود از افسران مومن و متعهد امروز به برکت انقلاب اسلامی این وضعیت بسیار بهتر و افزونتر شده است. خلبان سرتیپ دوم رحمانی، که در همین اواخر به درجه رفیع شهادت نائل شدند از جمله این نیروهای ارزشی بودند که تنها یکی از افتخارات ایشان ١٨ بار ختم قرآن کریم در مسجد الحرام بود. 
و اینها همه از انفاس قدسیه امام امت است. 

گفتنی است، در پایان این مراسم اثر سیاه قلم از پرتره استاد خلبان شهید محمدرضا رحمانی که توسط "نوید حسین زاده" هنرمند تبریزی تهیه شده بود، توسط حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به خانواده این شهید اهدا شد.

کد خبر 890783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha