فراخوان مسابقه «نامه ای به سردار دل‌ها» منتشر شد

فراخوان مسابقه «نامه ای به سردار دل‌ها» با هدف ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا سفیدی» امروز(۱۹ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به لزوم ارج نهادن به خدمات بی پایان و اثرگذار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: فراخوان مسابقه «نامه ای به سردار دل‌ها» با هدف ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت منتشر شده است.

شهردار باسمنج با بیان این‌که طرح با همکاری شهرداری و شورای شهر باسمنج به صورت منطقه ای اجرا می شود و ویژه اهالی شهر باسمنج و حومه است، خاطرنشان کرد: این طرح خاص دانش آموزان این شهر است و درچهار گروه سنی و مقطعی تحصیلی و یک گروه آزاد به عنوان بخش جنبی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: چهار گروه متشکل از دو مقطع ابتدایی(اول، دوم، سوم) ابتدایی و (چهارم، پنجم، ششم) ابتدایی و دو گروه متشکل از مقطع دبیرستان با ترتیب بندی(ششم، هفتم، هشتم) و (نهم، دهم، یازدهم) در دو گروه مجزا خواهد بود. 

سفیدی با بیان این‌که بخش جنبی این فراخوان برای عموم آزاد است، تصریح کرد:  قرار است کتابی با موضوع شهدای باسمنج، با مشارکت و هماهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش های انقلاب اسلامی، با هدف قدردانی از زحمات و جان فشانی این بزرگواران در عرصه های دینی و فرهنگی و دفاع از انقلاب اسلامی تهیه و تدوین شود.

شهردار باسمنج افزود: این کتاب شامل بخش های مهمی شامل تصاویر شهدا، شعر، دلنوشته و وصیت نامه شهیدان والا مقام منطقه باسمنج خواهد بود که در حال حاضر روند پایانی تدوین کتاب پیش می رود.

وی با تشکر از همکاری بنیاد ایرانشناسی شعبه آذربایجان، از تدوین، تهیه، چاپ و رونمایی از کتاب تاریخ شهر باسمنج خبر داد و گفت: تدفین دو شهید گمنام با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس   در محل پارک خانواده شهر باسمنج اتفاقی مبارک است که با رضایت شهروندان همراه می باشد.

کد خبر 891412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha